fbpx
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

Американската правителствена радиотелевизионна компания, излъчваща за чужбина, заяви, че ще накаже служителите си, отговорни за телевизионен материал за филантропа Джордж Сорос, които са нарушили професионалната етика и стандарти, предаде Асошиейтед прес.

Агенцията за глобални медии на САЩ съобщи, че работилите по материала ще бъдат временно отстранени от работа, докато трае разследването за „евентуални нарушения“, и могат да бъдат наказани, включително уволнени в зависимост от резултатите от разследването.
Материалът за Сорос е бил пуснат през май по испаноезичната радиотелевизионна мрежа „Марти“, която излъчва за Куба. В него Сорос се описва като „еврейски мултимилионер“, упражняващ влияние върху държавите чрез неправителствени организации и се цитира коментар на консервативната организация „Джудишъл уотч“ („Еврейски наблюдател“), че той подкопава демокрациите.
Неотдавна Сорос беше обвинен от десни коментатори и политици, без да представят доказателства, че е финансирал мигранти, тръгнали към САЩ от Централна Америка.

radiovox.bg

Коментирай

Сродни новини:

Андреевден

В българския Народен календар този празник е познат под различни имена (Андрѐювден, Андрѐя, Ендрѝн, Едрѐй,

Новини от деня

Андреевден

В българския Народен календар този празник е познат под различни

Последвайте ни:

Видео на седмицата

Radio Vox. All Rights Reserved © 2020